Los alumnos celebran Halloween en la clase de inglés

It´s Halloween again

It has become a tradition to celebrate Halloween in our school Pedro de Luna every October 31st. The students in English classes decorate the classrooms, read ghost stories and participate in different activities related to this celebration. On the 31st We light the Halloween pumpkin and each student receives the traditional “Trick or Treat”.

De Nuevo Halloween

Un año más celebramos Halloween en nuestro instituto Pedro de Luna convirtiéndose en una tradición cada 31 de octubre. Los alumnos en la clase de inglés decoran la clase, leen historias de fantasmas y participan en varias actividades relacionadas con está tradición. El 31 de octubre se enciende la calabaza de Halloween y cada alumno recibe su “Truco o Trato”.